22. prosince 2012

Diary

Přeji všem krásný sobotní večer zahalený do sněhové pokrývky a okořené ledem :-)

Dneska Vám ukážu fotky, které jsem nafotila během posledních dvou týdnech. Jsou foceny mobílkem a jsou tak nějak shrnutím prosince.
Moje psí slečna Betinka :-))

Diář Oriflame mi bude zpříjemňovat rok 2013


Krém Oriflame je nádherně voňavý a určitě zde na něj najdete recenzi :-)

Kniha Dekameron čeká na přečtení :-)

Knihu Kalvárie bych doporučovala každé slečně, která hledá cestu...

Růže mám ráda a ví to i "Ježíšek" :-)

"Ježíšek" je hódně bláznivej :-))
Dáreček z předchozí fotky v akci :-) Odmyslete si to oblečení :-D
I takhle se dají ozdobit perníčky :-)

Jednoduchá vánoční výzdoba sklenky :-)

Srdíčka jsem obě dostala jako dárek (jedno letos, jedno vloni) a můžu říct, že lepšího pomocníka do kapsy si v zimě nevyberu :-)

Vlastnoručně vyrobený věnec :-)

Líbí se Vám fotky? A už máte plány na Silvestra? Já ano :-) Budu ho i letos mít pracovní :-) 
Vám přeji krásné prožití vánočních svátku a štěstí do nového roku :-)






3 komentáře:

  1. Nějaká veselejší fotka by nebyla ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nerada se na fotkách usmívám :-)
    Popelka

    OdpovědětVymazat
  3. Ale , ale vždyť se umíš krásně usmívat ... nemáš přece důvod být smutná ... taková krásná kytice ..

    OdpovědětVymazat