15. ledna 2013

Diary aneb Změny a novinky :-)

  Aloha :-)


Vlastně poprvé v roce 2013 Vás zdravím opět u sebe na blogu :-) Takže Vám opožděně přeji HAPPY NEW YEAR :-) Jak jste oslavily Silvestr? Já jak už jsem v předchozím článku psala tak pracovně. Ale nestěžuji si :-) Parta číšníků a kuchařů je geniální a já ve čtvrtek, pokud mi to moje nemoc dovolí, jedu znova :-) A tentokrát nezapomenu fotit :-) A vše! :-) Ale už pojďme pryč od Silvestra a Nového roku.

Změny u mě by Vás zajímaly? Ano? :-) Tak pojďme na ně :-) Asi první tak nejdůležitější je, že jsem se rozešla... Ano, opustila jsem svojí... ehmm.... Přítelkyni.... Nebudu Vám tady popisovat podrobnosti, prostě je konec.....

Přejdeme k lepšímu tématu :-) V neděli jsem oslavila 21 let od svého narození. Vlastně jsem je slavila už v pátek, ale oficiálně jsem narozená v lednu :-) Akce to byla krásná a zajímavá díky mé kamrádky :-) Proč? Vzala si mě do parády :-D Učesala mě a nalíčila a já si na jeden jediný večer zvýšila sebevědomí o neuvěřitelných 100% ( i to je málo :-D ). Pár lidí mě málem nepoznaly a já se sama lekla té holčiny co na mě po proměně koukala ze zrcadla :-D Na svojí oslavu jsem byla prostě vyjímečná :-)  Od kamarádů jsem dostala krásnou kytici a řetízek s přívěškem čtyřlístku :-) Od mamky krásnou kruhovou šálu, kterou jsem chtěla :-) A z brigády v obchodě? To nedostal ještě nikdo :-D Čaj proti nachlazení a chřipce :-D No, řekněte, dostaly jste na narozeniny čaj? :-)

Slibuji Vám čtenáři ( i když vás asi není mnoho), že od tohoto roku se začnu naplno věnovat blogu :-)

S láskou Popelka :-)
Z ošklivky kráskou :-)
Koláž jak jsem asi vypadala na svojí oslavě :-)







Žádné komentáře:

Okomentovat