15. prosince 2012

"Nová" Popelka

Ahojky,

je to už dlouho co jsem se rozhodla pro pár změn ve svém životě. Ne moc radikálních, ale změny jsou potřeba :-)

První se týkala vlasů. Své polodlouhé vlásky jsem hodila do koše, poprosila kamarádku kadeřnici a našla si "předlohu" na netu. Ten účes jsem si zamilovala na první pohled. Šup s ním kam jinam než na FB a za dva dny už jsem měla onen účes z fotky na svých vlasech. Byla to ZMĚNA, ale mě a okolí se líbila. Na stolku se objevil lak, gel, vosk i tužidlo a našly si správné místo. "Velký" kartáč jsem vyměnila za tupírovací hřebínek a užívala si změnu. Přišla ale zima a vlezlý vítr mi lezl do uší, které potom trpěly. Gel se opět schoval před čepicí (bez té ani ránu, to vám povídám!) a gelování skončilo. Pořád tomu ale něco chybělo. Barva! Teprve dneska přišla i ona na řadu, Obyčejná barva od "žluťásků" za pouhých 39,-- Kč a ejhle. Účes dostal nový rozměr. Bordó mým vláskům sluší :-)

A aby změnu neodnesly jen vlasy, koupila jsem si opět u "žluťásků" balíček 100 kusů nehtů za pouhých kouzelných 29,-- Kč. No, nekupte to, že? Nehty jsem zkrátila na požadovanou délku, na pomoc si půjčila sekundové lepidlo a už to frčelo :-) Nakonec nehty přelakovala šedým lakem (to aby ladily s názvem knihy "Padesát odstínu šedé") a trpělivě čekala.

Tím dnešní krůček k nové Popelce pro dnešek skončil, ale nebojte. Jakmile mě opustí slečna Chřipka, změna pokračuje :-)
Barva za 39,-- měla první odstín fialový.
Krabička barvy s odstínem Bordó :-) 
Nové nehtíky :-)


Pro začátek by to mohlo stačit ne?
Pá,
Vaše Popelka


2 komentáře:

  1. Ne , prosím ne , nechej si své krásné vlásky ...

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, už se stalo a myslím, že vláskům sluší bordó :-)

    OdpovědětVymazat